Kurs programowania gier w Unity

Kurs przeznaczony jest dla osób początkujących, które miały styczność z programowaniem i znają jeden język programowania w stopniu podstawowym.

Dlaczego nasz kurs?

Doświadczeni Prowadzący

Jednym z kluczowych powodów, dla których warto wybrać nasze kursy programowania, są nasi wyjątkowi prowadzący. Nasza kadra to doświadczeni specjaliści, którzy pasjonują się programowaniem i są przygotowani do przekazywania tej wiedzy dzieciom. Mają bogate doświadczenie w nauczaniu dzieci i młodzieży, dzięki czemu potrafią dostosować materiał do wieku i poziomu zaawansowania każdego uczestnika. Nasza drużyna jest gotowa inspirować i wspierać dzieci w ich programistycznej podróży.

 

Wymagający Program Nauczania

Zależy nam na zapewnieniu naszym uczestnikom solidnych podstaw w programowaniu. Nasz kurs skoncentrowany jest na nauce języka C# oraz środowiska do tworzenia gier Unity. Wierzymy, że mocne podstawy to klucz do sukcesu, dlatego nasz program nauczania jest wymagający, ale dostosowany do potrzeb dzieci i młodzieży.

Dlaczego programowanie gier?

Jednym z powodów, dla których warto się uczyć tworzenia gier, jest rozwijanie umiejętności rozwiązywania problemów. Podczas tworzenia gier musimy uwzględnić różne okoliczności, w których gracz może znaleźć się w grze oraz zasoby, które pomogą mu w radzeniu sobie z nimi. Oprócz tego, możemy poprawić swoje umiejętności projektowania. Podczas tworzenia gry można zobaczyć, jak fizyka, matematyka i programowanie współpracują ze sobą. 

Dlaczego środowisko Unity?

Unity to popularny silnik gier, który oferuje wiele narzędzi i zasobów do tworzenia gier w różnych gatunkach. Oto kilka powodów, dla których warto uczyć się robienia gier w Unity:

Czego nauczy się Twoje dziecko?

Kurs przeznaczony jest dla osób początkujących, które miały styczność z programowaniem i znają jeden język programowania w stopniu podstawowym.

Wprowadzenie do Unity: Czym jest Unity i czego można z nim dokonać?
Konfiguracja Unity: Pobieranie i instalacja Unity, tworzenie nowego projektu
Interfejs Unity: Przegląd edytora Unity, eksploracja interfejsu
Komponenty i GameObjects: Zrozumienie związku między obiektami gry a komponentami
Transformowanie obiektów: Przesuwanie, obracanie i skalowanie obiektów gry
Fizyka w Unity: Wprowadzenie do systemu fizyki w Unity i colliderów
Dodawanie materiałów: Zastosowanie tekstur i materiałów do obiektów gry
Projekt: Utworzenie prostego krajobrazu gry z przeszkodami i postacią gracza, która może się poruszać i skakać.

Animacja w Unity: Wprowadzenie do systemu animacji w Unity, tworzenie i edycja animacji
Tworzenie animacji postaci: Animowanie ruchów i działań postaci gracza
Programowanie w Unity: Wprowadzenie do programowania w Unity przy użyciu C#
Tworzenie kontrolera gracza: Napisanie skryptu do kontrolowania ruchów postaci gracza
Obsługa wejścia: Obsługa wejścia gracza w Unity
Zdrowie gracza: Dodanie systemów zdrowia i obrażeń do postaci gracza
Projekt: Utworzenie animacji dla postaci gracza, takich jak bieganie, skakanie.

Napisanie skryptu do kontrolowania ruchu gracza na podstawie animacji. Dodanie systemu zdrowia do postaci gracza i utworzenie interfejsu użytkownika do wyświetlania zdrowia gracza. Napisanie skryptu do obsługi wejścia gracza i utworzenie kontrolera gracza, który może oddziaływać z otoczeniem.

Gra z widokiem z góry: Tworzenie gry z widokiem z góry z jasnym celem
Tworzenie poziomów: Projektowanie i budowanie poziomów gry
Kamera i oświetlenie: Konfiguracja kamery i oświetlenia dla gry
Interfejs użytkownika w Unity: Tworzenie interfejsów użytkownika w Unity
Projekt: Utworzenie gry z widokiem z góry z jasnym celem, takim jak zbieranie wszystkich przedmiotów lub dotarcie do końca poziomu. Projektowanie i budowanie wielu poziomów gry. Skonfigurowanie kamery i oświetlenia dla gry i utworzenie interfejsu użytkownika do wyświetlania postępu gracza i innych ważnych informacji.

Tworzenie gier 2D: Wprowadzenie do tworzenia gier 2D w Unity
Tworzenie sceny gry 2D: Budowanie prostej sceny gry 2D za pomocą sprite’ów
Fizyka 2D: Wprowadzenie do systemu fizyki 2D i koliderów w Unity
Ruch gracza: Tworzenie skryptu umożliwiającego kontrolowanie ruchu postaci gracza w grze 2D
Dodawanie przeszkód: Tworzenie przeszkód, których gracz musi unikać
Zliczanie punktów: Implementacja systemu punktacji w grze
Projekt: Stwórz grę 2D, taką jak Pac-Man, Flappy Bird lub Angry Birds.

„Zbuduj scenę gry 2D za pomocą sprite’ów i wykorzystaj system fizyki 2D i koliderów w Unity do tworzenia przeszkód i mechanik rozgrywki. Napisz skrypt umożliwiający kontrolowanie ruchu postaci gracza i dodaj system punktacji do gry.”

Dźwięk w Unity: Wprowadzenie do systemu dźwięku w Unity
Efekty dźwiękowe: Dodanie efektów dźwiękowych do gry
Muzyka tła: Dodanie muzyki tła do gry
Dynamiczne nieskończone powtarzające się tła: Tworzenie dynamicznych nieskończonych powtarzających się tłach, które są kluczowe dla każdej gry side-scrollingowej.
Publikowanie gry w Unity: Przygotowanie i publikowanie gry w Unity do dystrybucji
Projekt: Dodaj efekty dźwiękowe, muzykę tła i dynamiczne nieskończone powtarzające się tła do gry. Stwórz scenę gry, która będzie ciągle przesuwana, a do kontrolowania postaci gracza użyj kontrolera gracza z Dnia 2. Dodaj przeszkody  do gry oraz zaimplementuj system punktacji. Następnie naucz się, jak przygotować i opublikować grę do dystrybucji na różnych platformach, takich jak strona internetowa, urządzenia mobilne i desktopowe.

Untitled

Kurs tygodniowy

Kurs odbywa się raz dziennie od poniedziałku do piątku.
TERMINY DMOWSKIEGO 17: 8-12.07.2024r. 10:00 - 12:45
TERMINY KLECIŃSKA 125: 15-19.07.2024r. 10:00 - 12:45

Untitled

Kurs online

Kurs odbywa się raz dziennie od poniedziałku do piątku. ONLINE: 15-19.07.2024r. 10:00 - 12:45

Handled with Care 1

Cena

Koszt za 15 godzin kursu to: 599 zł.

10% zniżki od osoby za polecenie kursu!

Diamond 1

Miejsce

ul. Dmowskiego 17 Wrocław
ul. Klecińska 125, Wrocław

Formularz zapisów

Wiadomość wysłana

Opinie

Przeczytaj
Bardzo polecam szkołę programowania Młodzi Programiści.eu. Cenię ją przede wszystkim za indywidualne podejście do ucznia, wysoko wykwalifikowaną kadrę potrafiącą przekazać wiedzę w przystępny sposób, dobry kontakt z dziećmi, luźną atmosferę na lekcjach programowania. Jako, że mój syn jest pasjonatem programowania i tworzy projekty wykraczające poza poziom kursu zawsze może liczyć na wsparcie prowadzących oraz dodatkowe dyskusje po godzinach.
Quote
Córka chodzi na zajęcia 3 rok i jest bardzo zadowolona, wiele się nauczyła, zajęcia prowadzone są przez profesjonalnych i symaptycznych prowdzących, super atmosfera, pełny profesjonalizm, zawsze polecam tą szkołę innym rodzicom.
Quote